Jin joga bude vyhovovať všetkým, ktorí milujú pomalé, pokojné cvičenie s pozíciami zväčša v sede a dlhšou výdržou. Táto lekcia je skvelá pre začiatočníkov, pretože lekcie nie sú náročné, ale plne si v nich precítite každý sval a to práve vďaka dlhšej výdrži v pozíciách/ásanach.
Lekcia je tiež veľmi vhodná pre aktívnych športovcov, ako kompenzácia dynamickej činnosti.
Hlavným cieľom jin jogy je obnoviť prirodzenú životnú energiu. Ak existujú v tele bloky a energia nemôže voľne  prúdiť, odzrkadľuje sa to negatívne na fyzickom i psychickom zdraví človeka.
Jin joga môže byť tiež meditačnou praxou, ktorá vám pomôže nájsť vnútorný pokoj a spokojnosť so sebou samým.
Jinova lekcia sa od bežne známych jangových lekcii ( powerjoga, bikram joga, vinyasa joga, ashtanga joga ), kde zapájame predovšetkým svaly, líši svojou tichosťou, kľudom a rešpektom k potrebám vlastného tela.
Čas strávený v pozíciách/ásanach, je minimálne 2,5 – 5 minút. Aj keď sa tento čas môže mnohým zdať dlhý, dĺžka výdrže v polohách/ásanach, v ktorých nám pomáhajú uvoľniť sa aj mnohé jogové pomôcky ako sú jogové bolstre (vankúše), kvádre, spolu s dychom je tajomstvo ukryté v jin joge.

V pozíciách uvoľníme všetky svaly fascie a tak dôjde k pôsobeniu v hlbších štruktúrach. Tento štýl jogy veľmi efektívne pôsobí aj na meridiány (neviditeľná sieť kanálov v ľudskom tele, v ktorých prúdi životná energia) a tak odstraňuje bloky brániace prúdeniu životnej energie v organizme človeka.

Vyskúšajte túto lekciu na ktorej zregeneruje nie len vaše telo, ale aj myseľ.